Προβολή νέων
«Η θρησκευτική εκπαίδευση στην Ευρώπη σήμερα» - Ημερίδα υπό την αιγίδα της Κοσμητείας της Θεολογικής Σχολής Αθηνών
Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017, στην Αίθουσα Οπτικοακουστικών της Σχολής
Υπό την αιγίδα της Κοσμητείας της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και με την ευκαιρία της ετήσιας συνεδρίασης των αντιπροσώπων όλων των Ευρωπαϊκών χωρών στο European Forum for Religious Education Teachers (EFTRE) στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 2017, διοργανώνεται την Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017, στην Αίθουσα Οπτικοακουστικών της Σχολής Ημερίδα με θέμα «Η θρησκευτική εκπαίδευση στην Ευρώπη σήμερα».
Το Πρόγραμμα της Ημερίδας έχει ως εξής:
Ημερίδα
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017
Τίτλος: Η θρησκευτική εκπαίδευση στην Ευρώπη σήμερα
Κτήριο Θεολογικής Σχολής
Αίθουσα Οπτικοακουστικών (3ος όροφος)
4:30-5:00: Ώρα Προσέλευσης
5:00-7:00: Πρώτη Συνεδρία
Συντονιστής: Εμμανουήλ Περσελής, Καθηγητής ΕΚΠΑ
Η Θρησκευτική Εκπαίδευση στην Ευρώπη και ο ρόλος του EFTRE
Εισηγήτρια: Lesley Prior, Πρόεδρος του EFTRE, Καθηγήτρια University of Roehampton
Το Ορθόδοξο μάθημα στις χώρες της Ευρώπης
Εισηγητής: Risto Aikonen, Καθηγητής University of Eastern Finland
Συζήτηση
7:00-7:30: Διάλειμμα
7:30-9:00 Εργαστήρια
Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και θα κρατηθεί σειρά προτεραιότητας κατά την προσέλευση
Τα εργαστήρια θα γίνουν στην Αγγλική γλώσσα
Εργαστήριο: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού-αστυνομικός, άγγελος ή φιλόσοφος;
Εμψυχώτρια : Olga Schihalejev, Καθηγήτρια Tartu University
Παρουσίαση εργαστηρίου: Values education is not “an added” or “excluded” component of teaching, but it is integral part of it. We will learn four different paradigms of values education (inculcation, values clarification; cognitive-developmental approach; character education) and discuss, what is the role of a teacher in values education?
Centre for Ethics in Tartu University has developed a game for teacher training. It consists of situations with ethical dilemmas in teachers’ professional situations and different solutions to choose from. Workshop introduces values game as a means to develop teachers awareness of their value laden ethical decisions and means to stimulate teachers and schools to talk about shared values. After playing part of the values game, we want to discuss: 1) which approach of values education this game represents; 2) how far the cultural setting determines our choices or how universal the answers are; 3) how the game could be modified for use in your context?
Αριθμός συμμετεχόντων 20
Εργαστήριο: Η θρησκευτική εκπαίδευση του θεολόγου εκπαιδευτικού
Εμψυχώτρια : Sandra Kullen, Καθηγήτρια Mater Dei Institute of Education (MDI)
Παρουσίαση εργαστηρίου: In this workshop we will reflect on our own religious education - past and present - and ask how we continue to religiously educate ourselves. What would an appropriate religious education for the religious educator look like? Participants will be invited to share their own stories of their religious education and how they claim and sustain such an education for themselves.
Αριθμός συμμετεχόντων 20